Návštevná kniha

Obnoviť

 

*Meno:

*Kontrola (kolik políček má klasické sudoku?):

*Text: 

Smajlíci >>>>

   

Nicky
14. 02. 2014 05:55:10
Anka, a co mělo být jako teda podle učitelů správnou odpovědí, když děti v 5. třídě neznaj záporný čísla?
Ankora
13. 02. 2014 23:09:33
Neviem či môžem prispieť do diskusie, ale mne sa už trix stalo, že žiaci 5. triedy, všetci traja nezávisle od seba, každý z inej školy, v iných rokoch, dostali podobnú rovnicu:
5+x=0
V rôznom stupni komplikovanosti danej rovnice. Všetci traja rovnicu vyrátali: x=-5
Riešenie všetkých bolo označené za zlé, pretože ( a to sa kupodivu tiež všetky tri učiteľky zhodli) "Vy ešte nepoznáte záporné čísla"....
Proste ich ešte nebrali, nevadí, že aj malé decko vie čo znamená keď mrzne atp....
Jeden z nich dostal podobný príklad na písomke a dostal z nej za tri, aj kvôli tomuto príkladu....
ladyzaba
13. 02. 2014 22:32:24
->jampb: Nemýlíš se, nemají. Po dětech bych správný zápis nežádala (napsat 8-19 je podle mě v jejich případě v pořádku), ale po autorce příkladu ano (napsat (8,19) v jejím případě v pořádku není).
Pokud chtěli brát ohled na to, že nebrali intervaly, měli ten příklad zadat tak, aby správným řešením nebyl interval. A když už ho zadali tak, jako ho zadali, měli by uznat, že řešením je interval, ne jeho horní krajní bod.
jampb
13. 02. 2014 17:13:03
ladyzaba - jen drobná připomínka - možná se mýlím, ale že by v 6. třídě už měli intervaly?
Caca
13. 02. 2014 06:37:34
A sakra, to se dalo čekat. Mossad inzeruje práci jako nabídku na logické hry ...
Kdyby aspoň zasponzorovali.
Bingo
12. 02. 2014 23:30:26
Díky, Jirko! Ostatní už nemusíte.
Voda
12. 02. 2014 22:54:16
Bingo: Nemám
Bingo
12. 02. 2014 22:45:21
Nemáte někdo MFDnes z 23.1.? Není tam v inzerci něco divného? Pokud jo, dejte prosím vědět mailem (babilon zavináč email tečka cz), ať si to tady nenajde někdo jiný, je to do jedné hry. Díky
ladyzaba
12. 02. 2014 12:28:14
Mimochodem, nikdy jsem nechápala, proč bych nemohla sčítat jabka s hruškama... Ale když jsem paní učitelce tvrdila, že přece můžu říct, že dvě jabka a tři hrušky je pět kusů ovoce, říkala, že mám mlčet a poslouchat výklad...
Čert
12. 02. 2014 11:44:17
1 kuřecí kung-pao?
ladyzaba
12. 02. 2014 11:39:42
Napřed 3 savci a pak 1 kočka?
Hafka
12. 02. 2014 10:24:48
...víte, kolik je 1 kočka a 2 myši?
ladyzaba
11. 02. 2014 12:26:37
Tohle bohužel není výjimka, v minulosti jsme takhle bojovali i se SCIO, ze kterého jsme tenkrát vyrazili jen fantastickou reakci v podobě toho, že našemu synovi za správnou odpověď sice bod přiznali, ale ostatním, kteří také odpověděli správně, nikoli, a těm, co odpověděli špatně, také body neodebrali, takže pak se orientujte podle těch jejich percentilů, když vznikají na základě takovýchto dat... A dokonce odmítli správné řešení na svých stránkách opravit, aby "zbytečně nemátli žáky", to by je jeden zabil...
Co se týče teď té Pythagoriády, tak prý je v moci učitelky rozhodnout, že dceři ten bod dá, tak jsem napsala i učitelce... jenže o ten bod mně primárně nejde, jde mně přesně o to, co píše Nicky, že bych si přála, aby hleděli podporovat nadané studenty, a ne aby je sráželi do tupého davu, který sice myslí blbě, ale zato krásně jednotně. Hlavně, že to zašťiťuje Talentcentrum, ta paní Ševcová, se kterou si píšu, je dokonce "metodik specialista pro podporu talentovaných" :-(.
A koliiku, máš pravdu, tvoje řešení se mně líbí :-). Mimochodem, nejseš náhodou Koliik od Dačickejch?
koliik
11. 02. 2014 10:01:55
Tak, že neuznali řešení 8-19 je opravdu smutné a ubíjí to logiku v jejím principu...
A jen doplním na základě kritiky mého zjednodušeného zadání, že by správná odpověď měla být 0-19, protože dle jomi ostatní přece hrají hokej, tenis, šachy nebo třeba sudoku :-))
Caca
10. 02. 2014 19:17:39
To je drzost, neumějí zapsat ani interval. Ale pokud dcera napsala 8 - (rozumí se a vyslovuje "až") 19, tak je rozhodně nejblíže správné odpovědi, narozdíl od té většiny, která bez jakéhokoli smyslu odpověděla 8.
Šílené je to, že zřejmě většina - takže to znamená, že celý systém výuky vede ke zblbnutí děcek do jedné figury.
Snad abychom se do toho vložili na úrovni výboru organizace :-)
Ale snad to ani není k žertování.
Nicky
10. 02. 2014 18:13:36
ladyzaba: vůbec se neomlouvej, že vpadáš do diskuze, to jsi tu naopak velmi správně :-) Přiznám se, že mi přijde jako absolutní šlendrián to, že toto s nimi už někdo řešil v době, kdy to bylo aktuální a že se k tomu postavili, jak píšeš. Prostě neuvěřitelné, že nejsou schopni přiznat svoji chybu.
Držím moc palce, ale s ohledem na komunikaci, kterou vedl s nimi již jampb, se trochu obávám, že to je víc než boj s větrnými mlýny. Ach jo, a přitom takové soutěže mají v nadějných dětech vzbuzovat zájem o matematiku a logické myšlené a mě by tohle tak akorát pořádně naštvalo...
ladyzaba
10. 02. 2014 16:29:28
Omlouvám se, že vám vpadám do diskuse, ačkoli na tento server normálně nechodím, ale narazila jsem zde na téma letošní Pythagoriády pro šesťáky a přidávám se se svou troškou do mlýna.
Dcera Pythagoriádu řešila, tento příklad měla správně (napsala 8-19) a body za to nedostala. Vnímá to jako křivdu a já se jí nedivím. Psala jsem na NIDV paní Ševcové, kterou jsem si našla jako kontaktní osobu, ta připomínku předala autorce (nevím, kdo je autorkou), a jediné, co jsem z nich dostala, je vyjádření, že "Bodování je jednoznačné, tam není co měnit. Ten, kdo příklad nevyřešil bod nedostal. Pokud se Vám jedná o to , že toto zadání může být chápáno jako „nejednoznačné – což tedy svým způsobem je , tak výsledek je (8,19)."
Podle mého názoru na tom zadání není nic nejednoznačného (pomineme-li tedy poznámku některého z místních diskutujících, že nevíme nic o tom, kolik žáků právě v tuto chvíli lyžuje :-)), podle mě je to jednoznačné zadání s jednoznačným řešením, kterým je interval. Mimochodem, je to interval <8; 19>, nikoli (8, 19), jak píše pomýlená autorka. Takže si s nimi dopisuji dále a jsem zvědavá, jestli z nich vyrazím něco víc...
mini23
10. 02. 2014 08:54:45
Ankora

Nasti to prajem. Som rád že jej to vyšlo lebo je to sympatická a skromná baba
zdenekh
9. 02. 2014 19:32:59
Zase jsem to špatně napsal. To pod tímto příspěvkem mělo být ode mně pro koliik.
zdenekh
9. 02. 2014 18:33:12
Zase jsem to špatně napsal. To pod tímto příspěvkem mělo být ode mně pro koliik.
Zobraz správy:
1,   2,   3,   4,   5,   6,   7,   8,   9,   10,   11,   12,   13,   14,   15,   16,   17,   18,   19,   20,   21,   22,   23,   24,   25,   26,   27,   28,   29,   30,   31,   32,   33,   34,   35,   36,   37,   38,   39,   40,   41,   42,   43,   44,   45,   46,   47,   48,   49,   50,   51,   52,   53,   54,   55,   56,   57,   58,   59,   60,   61,   62,   63,   64,   65,   66,   67,   68,   69,   70,   71,   72,   73,   74,   75,   76,   77,   78,   79,   80,   81,   82,   83,   84,   85,   86,   87,   88,   89,   90,   91,   92,   93,   94,   95,   96,   97,   98,   99,   100,   101,   102,   103,   104,   105,   106,   107,   108,   109,   110,   111,   112,   113,   114,   115,   116,   117,   118,   119,   120,   121,   122,   123,   124,   125,   126,   127,   128,   129,   130,   131,   132,   133,   134,   135,   136,   137,   138,   139,   140,   141,   142,   143,   144,   145,   146,   147,   148,   149,   150,   151,   152,   153,   154,   155,   156,   157,   158,   159,   160,   161,   162,   163,   164,   165,   166,   167,   168,   169,   170,   171,   172,   173,   174,   175,   176,   177,   178,   179,   180,   181,   182,   183,   184,   185,   186,   187,   188,   189,   190,   191,   192,   193,   194,   195,   196,   197,   198,   199,   200,   201,   202,   203,   204,   205,   206,   207,   208,   209,   210,   211,   212,   213,   214,   215,   216,   217,   218,   219,   220,   221,   222,   223,   224,   225,   226,   227,   228,   229,   230,   231,   232,   233,   234,   235,   236,   237,   238,   239,   240,   241,   242,   243,   244,   245,   246,   247,   248,   249,   250,   251,   252,   253,   254,   255,   256,   257,   258,   259,   260,   261,   262,   263,   
Home | About us | admins: Ankora & Ales | © fed-sudoku 2006